Jaunumi 2010 /

SIA „Zaļā josta” piedalās kampaņā „Uzslavē labu servisu!”

Atpakaļ

Visa marta garumā jau sesto gadu tiks rīkota kampaņa „Uzslavē labu servisu!”, kas šogad izceļas ar īpaši daudzveidīgu dalībnieku klāstu – šogad kampaņā nolēmuši piedalīties 50 visdažādāko nozaru uzņēmumi, vairāk kā 900 klientu apkalpošanas vietas visā Latvijā, no finanšu jomas līdz augstskolām. SIA „Zaļā josta” šajā kampaņā izlēmusi piedalīties pirmoreiz.

„Mūsu klienti ir mūsu lielākā vērtība, tāpēc viņi ir pelnījuši augstākās kvalitātes apkalpošanu. Mūsu mērķis ir viņiem to pilnībā nodrošināt,” stāsta SIA „Zaļā josta” mārketinga projektu vadītāja Laima Jekšiņa.

Rūpes par līgumpartneriem vienmēr ir bijusi svarīgākā prioritāte visā SIA „Zaļā josta” darbības laikā. To apliecina arī pērn iegūtais kvalitātes vadības sertifikāts ISO 9001:2008. Taču, protams, vislabāk uzņēmuma darbību un apkalpošanas kvalitāti var novērtēt tikai un vienīgi paši klienti un sadarbības partneri. Tāpēc šogad SIA „Zaļā josta” ir izlēmusi piedalīties kampaņā „Uzslavē labu servisu!”, sniedzot ikvienam līgumpartnerim vai sadarbības partnerim iespēju izvērtēt uzņēmuma apkalpošanas kvalitāti un novērtēt darbinieku profesionalitāti. Kampaņas laikā gūtais vērtējums tiks ņemts vērā, pilnveidojot uzņēmuma darbību.

Kampaņas „Uzslavē labu servisu!” laikā visu marta mēnesi ikviens cilvēks tiek aicināts novērtēt SIA „Zaļā josta” darbību un uzslavēt labo apkalpošanu mājas lapā www.labsserviss.lv, vai zvanot vai sūtot īsziņu uz 1188. Kampaņa jau vairākus gadus notiek sadarbībā ar „Swedbank”, savukārt, pateicoties „Lattelecom” atbalstam, pirmo reizi notiks arī uzņēmumu vērtēšana piecu zvaigzņu skalā, lai uzņēmumos un sabiedrībā veidotos objektīvāks viedoklis par klientu apkalpošanas kvalitāti.

Pēc kampaņas noslēguma tiks apkopoti rezultāti un paziņoti desmit uzslavētākie uzņēmumi Latvijā – pa vienam no katras nozares (lielie/mazie tirdzniecības uzņēmumi, finanses, telekomunikācijas, tūrisms, restorāni/bāri/kafejnīcas, valsts iestādes, auto, skaistums un veselība, kurjerpakalpojumi, citi pakalpojumi).

Kampaņas mērķis ir celt klientu apkalpošanas kvalitāti Latvijā, iesaistot abas puses – uzņēmumu un klientu. Klientu apkalpošana un tās radītās emocijas ik dienu ietekmē katru cilvēku, tāpēc uzņēmumiem un to darbiniekiem ir būtiski patiesi rūpēties par saviem klientiem, tādējādi arī ceļot savu konkurētspēju. Taču apkalpošanas kultūru ietekmē arī pats klients, tāpēc svarīgi mācīties novērtēt saņemto uzmanību un izteikt uzslavu vārdos, jo labi vārdi turpinās vairot labos darbus.

Ja uzskatāt, ka SIA „Zaļā josta” ir pelnījusi uzslavu par labu darbu, esat laipni aicināti to ierakstīt mājas lapā http://uzslava.labsserviss.lv/, meklēšanas logā ierakstot SIA „Zaļā josta”. Tur pat varat arī novērtēt uzņēmuma darbību piecu baļļu skalā.

Mēs piedalāmies – novērtē un uzslavē mūs!