Topošie stilisti un apģērbu dizaineri no Rīgas Tūrisma un radošās industrijas tehnikuma 17. decembrī apmeklēja mākslas centrā “Zuzeum” notiekošo pop-up aktivitāti – instalāciju “KIOSKS”.
Instalācijā “Zaļā josta”, kopā ar latviešu ielu modes zīmolu “Backdoor market”, iepazīstina sabiedrību ar jaunradītajiem, atkārtoti augšupstrādātajiem tekstila izstrādājumiem, kā arī sniedz informāciju par tekstila ražošanas industriju, tekstila pārstrādes iespējām, tekstila atkritumu apjomu un tā ietekmi uz vidi.
“KIOSK” piedāvā iespēju noskatīties video par vecā un nederīgā tekstila pārveidošanu jaunos produktos, izmantojot augšupstrādes (upcycling) tehnoloģiju.
Rīgas Tūrisma un radošās industrijas tehnikuma audzēkņiem bija iespēja aprunāties ar zīmola “Backdoor market” radītāju un dizaineru Reini Ulmi, uzzinot, kā radās zīmols, kā notiek darbs pie apģērbu jaunradīšanas, kādi izaicinājumi rodas, veidojot pārstrādātus apģērbus, un ar kādiem izaicinājumiem nākas saskarties tekstila nozarē kopumā.
“Zaļā josta” atgādina, ka, sniedzot tekstila izstrādājumiem otrreizējas izmantošanas iespējas, tiek samazināts jaunu apģērbu iegādes apjoms, tādējādi ievērojami mazinot atkritumu veidošanos.
Instalācija iekārtota “Zuzeum” Mazajā izstāžu zālē, ieeja no Skulptūrdarzā. Tā apskatāma līdz 22. decembrim (ieskaitot).